ÁSZF
Általános Szerződési Feltételek
Az Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltató és az Ügyfél közötti együttműködés célját és feltételeit foglalja magában, valamint részletesen taglalja és szabályozza az együttműködés kereteit.
1.A szolgáltató adatai
Név: Gál-Szekér Beáta, egyéni vállalkozó
Nyilvántartási száma: 58225659
Adószáma: 43337280-1-42
Székhely: 1104 Budapest, Kada u. 103.
Telefonszám: +36 30 438 36 80
E-mail cím: galszekerbea@gmail.com
Weblap: www.lelekkanape.hu
2. A szolgáltatás tárgya
A Szolgáltató mentálhigiénés tanácsadást nyújt egyéni vagy csoportos formában a kliense (továbbiakban Ügyfél) számára.
3. A Szolgáltató jogai és kötelezettségei
A Szolgáltató legjobb tudása szerint mentálhigiénés tanácsadást nyújt személyesen vagy online formában kliense számára. A mentálhigiénés tanácsadás, illetve konzultáció nem minősül egészségügyi ellátásnak. A szolgáltatás teljesítéséhez rendelkezik a szükséges végzettséggel, képzettséggel, szakértelemmel, valamint szakmai tapasztalattal és a teljesítés során teljes szakmai gondossággal jár el. A Szolgáltató kompetenciahatárain belül vállalja az Ügyfél számára a szolgáltatás nyújtást, amennyiben szakmai keretek mentén úgy ítéli meg, tovább ajánlhatja más szakember kollegához az Ügyfelet.
Továbbá, a Szolgáltató csoportos formában is nyújthat mentálhigiénés szolgáltatást önismereti, relaxációs vagy gyászfeldolgozás témában.
4. Ügyfél jogai és kötelezettségei
Az Ügyfél kötelezettsége, hogy testi panaszok esetén családorvosát felkeresse és annak iránymutatása alapján a megfelelő szakorvosi vizsgálatokat elvégeztesse szervi betegségek kizárása vagy kezelése céljából. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató ilyen irányú diagnosztikus munkát nem végez és nem irányít, hanem elsősorban lelki problémák megoldását támogatja.
Az Ügyfél köteles megadni azokat az adatait, amelyek az eléréséhez és számlázáshoz szükségesek. A Ügyfél által átadott adatok valódiságáért, teljeskörűségéért, helyességéért, tartalmi hibátlanságáért, az egyeztetett időpontig történő átadásáért a felelősség az Ügyfelet terheli.
Az Ügyfél kötelessége a kapcsolattartáshoz és számlázáshoz szükséges adatokban történő változás bejelentése, a változást követő 3 munkanapon belül.
5. Felek együttes jogai és kötelezettségei
A Felek kijelentik, hogy együttműködnek az Ügyfél mentális egészségvédelmi céljainak megvalósításával kapcsolatban. A Felek törekszenek az online kapcsolattartásra, vagy kivételes esetben telefonon történő egyeztetésre.
6. Szolgáltatás díja
A Szolgáltató a szakmai feladatok teljesítéséért (mentálhigiénés tanácsadás, stb.) meghatározott díjazásra jogosult. A díjszámítás alapja a Szolgáltatások mindenkor érvényes díjtáblázata, amely a Szolgáltató weboldalán "Díjazás" menüpont alatt megtekinthető.
A szolgáltatás díjának kiegyenlítése banki átutalással vagy készpénzzel történik.
7. A szerződés létrejötte
Jelen szerződés a Szolgáltató és az Ügyfél közt jön létre, melyet az Ügyfél a regisztrációs űrlap kitöltésével vagy a honlapon található elérhetőségek (e-mail cím, telefonszám) igénybevételével kezdeményezhet. A Szolgáltató a beérkezett megkereséseket szóban vagy írásban visszaigazolja, illetve fenntartja magának a jogot, hogy a beérkezett kérést elutasítsa.
Az Ügyfél, jelen szerződés tudomásulvételével nyilatkozik arról, hogy cselekvőképes, a szerződéskötési képessége nincs korlátozva és a szolgáltatást szabad akaratából veszi igénybe.
8. A kapcsolattartás módja
A Szolgáltató és az Ügyfele telefonon vagy e-mailben történő időpont egyeztetését követően a mentálhigiénés tanácsadás a megbeszélt időpontban folyik. A szolgáltatás nyújtása személyes formában, az előre egyeztetett helyszínen vagy online formában zajlik.
9. Számlázás
A szolgáltatás igénybevételével az Ügyfél elfogadja, hogy a Szolgáltató jogosult bekérni tőle a számla kiállításához szükséges adatokat.
10. Titoktartás
A Szolgáltató kötelezettsége a titoktartás, azaz hogy az Ügyféltől származó adatokat és információkat bizalmasan és biztonságosan kezelje.
11. A szolgáltatás lemondásának feltételei
Az szolgáltatás lemondása az egyeztetett időpont előtt 24 órával díjmentesen lehetséges. Amennyiben a lemondás a szolgáltatás igénybevételének napján történik, a Szolgáltató a részvételi díj 50%-nak megtérítését kérheti. Ez alól kivételt képeznek az egészséget érintő vis maior helyzetek (például baleset, váratlan megbetegedés).
12. A szerződés hatálya:
A szerződés érvényessége az Ügyfél mentálhigiénés tanácsadási folyamatának lezárásáig tart, kivéve a titoktartásra és biztonságos adatkezelésre vonatkozó előírások, amelyek a Szolgáltató vonatkozásában továbbra is érvényben maradnak, a törvény által előírt módon és ideig.
13. Egyéb rendelkezések
Az Ügyfél kijelenti, hogy az Általános Szerződési Feltételeket elolvasta, megértette és tudomásul vette, valamint ezen feltételekkel igénybe kívánja venni a Szolgáltató szolgáltatásait.
2023. május 15.